אודות

"השבועון נוהג לפרסם עלילון בסוף הגיליון"

(מתוך הגדרת המושג עלילון בויקימילון)

מה אנחנו?

עלילון הוא בלוג קומיקס קולקטיבי המופעל על ידי קוראי קומיקס שרוצים לפתח את תרבות קומיקס העברית. כחלק מהמפעל שלנו אנחנו מבטיחים לספק חדשות מהנעשה בעולם, ביקורות על החוברות החדשות ביותר, וטורי דעה ממיטב הכותבים.

מי אנחנו?

אורן ווילקינס ירמיה – בן 23, סטודנט באוניברסיטת תל אביב לספרות וסוציולוגיה. קורא קומיקס כדי לחפש תשובות לשאלות. כותב גם בבלוג פוליטי (המתעדכן לעיתים קרובות) ובחשבון טוויטר (המתעדכן יותר מדי).

גיא סגל – בן 20, תל אביבי. מתנחל בחנויות קומיקס מגיל 12, ומאמין נלהב בכוחם של סיפורים להשפיע עלינו, בכל מדיום אפשרי.

עופר זעירא – בן 23 מתל אביב, מתחיל ומפסיק לסירוגין תהליך גמילה מקומיקס כבר 5 שנים בטענה כי "אני יכול להפסיק מתי שאני רוצה".

189774_10150130728027988_5164343_nיעקב סראלי – סטודנט לדברים (ביולוגיה ואנתרופולוגיה בעיקר), מרוויח את לחמו מעבודה מפוקפקת בחנות קומיקס אחת. מאמין נלהב באמרה הידועה "ליברפול באנגליה ונתניה בישראל".

אביב ציפין – בן 20, סטודנט לספרות אנגלית והוראה באוניברסיטה העברית בירושלים. כותבוצייר קומיס כשיש זמן, ולפעמים זה גם אפילו מתפרסם.

מה אתכם?

אם גם את מעוניינת לכתוב טור דעה, ביקורת או הירהורים על כל כתיבתו של ג'ף ג'ונס כולה, אנחנו נשמח לשמוע על כך במייל Alilon.of.doom@gmail.com ולהציע לך שטח פירסום.

כתיבת תגובה