חדשות השבוע 14.4.13

MAN-OF-STEEL

1. אולפני האחים וורנר הודיעו שהסרט " Man of Steel" אשר אמור לצאת מאוחר יותר השנה צפוי לפתוח דלת לעולם המורחב של גיבורי די.סי על המסך הגדול לשנים לבוא. האחים וורנר נמצאים מאחור בכל מה שקשור לזיכיונות גיבורי העל שלהם במסך הגדול לעומתה של היריבה הגדולה ביותר שלהם, מארוול, אשר העבירה הילוך ל "שלב 2" אשר אמור להתחיל עם איירון מן 3 בסוף החודש הזה.

mmplushmain

2. תמורת 6,090 ין ( 60 דולרים בקירוב) תוכלו לרכוש קסדה ותותח יד של מגה מן בחומר המזכיר את בובות הפלאש האהובות. לפי התמונה המתוארת ניתן להשתמש בתותח יד ככרית לכל דבר כאשר אתם עייפים ולא נמצאים ליד מיטתכם האהובה.

mmplush3
3. חוברת מספר 12 של סאגה מאת בריאן ק. ווהן ופיונה סטייפלס תפסה את הכותרות בכל אתרי הקומיקס הגדולים לאחר  שווהן טען שהחוברת נספלה על ידי "אפל" בגלל אקט מיני מפורש שהופיע בחוברת. ווהן הכריז בהודעה לעיתונות את החדשה והציע   דרכים להשיג את החוברת בדרכים אחרות. "אפל" ידועה בתור חברה שדואגת על כללי צינזור וסינון תכנים לא ראוים לטעמה והמעשה הזה היה נראה כמו משהו שענקית המדיה תעשה.
אך בעידכון שהגיע לאחר הודעה לעיתונות של ווהן התברר שחברת קומיקסולוג'י אשר נחשבת לחברה המובילה דרכה ניתן לרכוש קומיקס דיגיטלי לא העבירה מלכתחילה את החוברת לשרתים של "אפל".
הודעה זו כמובן הובילה את ווהן להתנצל כאשר  הביקורת הועברה כלפי קומיקסולוג'י בכל מה שקשור להחלטות גדולות שחברה זו, המתפקדת כמונופול כמעט מושלם על הפצת קומיקס דיגיטלי, ועד כמה יד יש לה להגביל חופש אומנותי.

bg19yeoh

4. באטגריל #19 מציגה  טרנסג'נדרית מוצהרת ראשונה בכותר גיבורי על בקומיקס מיינסטרים אמריקאי. מדובר  בחברתו של אחיה של ברברה גורדון , אליסיה יאו. כותבת הסדרה גייל סימון סיפרה בראיון למגזין "Wired" שהרעיון לדמות עלה לראשונה לאחר שיחה עם הכותב גרג רוקה אשר דיבר על החשיבות של קידום דמויות בעלות זהות מיניות שלא מיוצגות  בז'אנר גיבורי העל ובמדיום בכלל. אלו חדשות טובות המגיעות מחברה שיצא לנו לבקר אותה לא מעט בזמן האחרון.

winter-soldier

5. בהכרזה שהועברה לידי העיתונות על ידי אולפני מארוול נמסר שההפקה של הסרט "Captain America:Winter Soldier"  יצאה רשמית לדרך עם תצלום ראשון מהסט ותקציר של הסרט כאשר הוכרז תפקידו של רוברט רדפורד כדמות מובילה באירגון S.H.I.E.L.D . הסרט צפוי לצאת לאקרנים בארה"ב ברביעי לאפריל 2014.

6. עוד בענייני אולפני מארוול, ערוץ ABC (אשר נמצא בשליטת תאגיד דיסני ואחראי על שידור זכיונות של חברת מארוול) הודיעו על שינוי שמה של סדרת הטלוויזיה המצופה שעוסקת באירגון S.H.I.E.L.D, כאשר השם החדש והמלא הוא "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D" והוא נמצא בתהליכי הפקה כבר זמן מה.
הסדרה צפויה להחזיר את הסוכן קולסון שהפף להיות יקיר הפנדום של סרטי מארוול כשהוא אוסף חבורה של סוכנים צעירים ובמטיחים של האירגון במטרה לחקור אירועים פרהנורמליים אשר מאיימים על שלום העולם.

7. הצעת חוק משונה הועלתה בשבוע שעבר בדבר הפסקה או רגולציה על אנשים אשר מתכוונים להתחפש או  לעשות קוספליי בעיר ניו יורק. חבר מועצמת העיר פיטר וואלון העלה את הרעיון הזה לאחר שלפני זמן קצר נרשמה תקרית בעיר בה גבר הלבוש בתור עוגיפלצת דחף ילד בן שנתיים לאחר שאימו של הילד לא נתנה לו את הכסף בתמורה לתמונה משותפת. מוקדם להגיד אם  החוק הזה יעבור ואיך הוא ישפיע על קהילת הקוספליי בעיר ועל כנסי החובבים אך מזווית ראשונה זה נראה כמו הצעת חוק מגוכחת שתעניש אנשים רבים בלא עוול בכפם.

TigerBunny_vol01-Manga-FINAL

8.חברת וויז צפויה להוציא ביולי מנגה המבוססת על סדרת האנימה המצליחה "Tiger & Bunny". העלילה מתרחשב בעולם בו גיבורי על מקובלים ואהודים על ידי העם כאשר לכל גיבור על מכונה יחצ"נית משומנת שעומדת מאחוריו ומלחמה בפשע נעשית גם כדי לזכות ברייטינג. הסיפור מתמקד בצמד בגיבור על וותיק ווערך שמתחיל לאבד את התהילה ובעקבות כך מוצמד לו שחקן חדש וצעיר בתחום.

9. חברת הקומיקס "אווטר" צפויה להוציא סדרת קומיקס המבוססת על סיפור אימה של הסופר ג'ורג' ר.ר מרטין  בשם "Skin Trade" אשר הופיע באסופת "Dark Visions" משנת 1989. הסיפור מתאר מקרי רצח מזעזעים אשר מעוררים את החדש של גיבורת הסיפור, היא מגלה שמאחורי רציחות אלה עומדים אנשי זאב ומשם הסיפור רק מתחיל להתגלגל. הסיפורי המקורי זכה בשנת 89' בפרס הנבולה היוקרתי, צפו ליציאת החוברת בחודש יולי.

10. חברת מארוול מבטלת את הסדרה "Winter Soldier" בחודש יוני עם חוברת #19, זהו מהלך קצת תמוהה של החברה אם מסתכלים על כך שבסרט הבא של קפטיין אמריקה הדמות צפויה לשחק תפקיד מאוד חשוב. אתר "בלידינג קול" העלה ספקולציה בדבר חזרתה האפשרית של הסדרה למספור חדש יחד עם הוצאת סרט הקולנוע המדובר לאקרנים, אל תתפלאו אם הדבר הזה יקרה כי כמו בהרבה מקרים זוהי THE MARVEL WAY.

11. מארק מילאר עושה את אחד הדברים שהוא יודע לעשות הכי טוב- טיזינג. מילאר פירסם לאחרונה שהוא עובד עם אחד האמנים המובילים בתעשייה על סדרה חדשה מליין "MILLARWORLD" והיא צפיה לצאת בסתיו הקרוב.

12. האם יכול להיות שסאגת מיריקלמן מאחורינו בקרוב מאוד? בראיון לאתר "ניוזרמה" העורך הראשי של מארוול, אקסל אלונסו, התייחס לחזרתה של הדמות בהקשר להתפתחויות חיוביות שנעשו לחזרתה לקומיקס, אלונסו הוסיף שהכרזה רשמית ומלאה צפויה בעתיד הקרוב. בלי קשר, מומלץ לקרוא את הראיון המלא כדי לקבל מושג לקראת העתיד של החברה בכל מה שקשור לאירוע הקיץ הבא שלה ועם הרחבת ליין ה NOW.

AOU_Teaser-625x950

13. מארוול חזק בחדשות של השבוע, להלן טיזר אשר מתקשר כנראה לחוברת Age of Ultron #10 U.C היוצאת בחודש יולי, כרגע לא ברור מי הצוות אשר יעבוד על החוברת או מה העלילה שלה. ממה שניתן להבין מהפוסטר (המילה "רעב" והצבע הסגול) שכנראה מדובר בחוברת שתערב את גלקטוס אך מעבר לזה הכל עניין של ספקולציות.

shirts

14. להלן שני עיצובי חולצות מזיכיון "הנוקמים" הפופולארי של חברת מארוול, אתר "קומיקס אליאנס" העלה נקודה בעייתית בהקשר לעיצוב של החולצות. בעוד החולצה שהיא בגזרת היוניסקס משדרת מסר של "תהיה גיבור" החולצה בגיזרה של הנשית מעבירה מסר הפוך של "אני צריכה גיבור". הבעייתיות של המסר וההבדלה בין נשים לגברים במקרה הזה מעלה שאלה חשובה לגבי מידת המעורבות של חברות כמו מארוול בכל מה שנוגע למסר שהזיכיונות שלהם.

(עורך תורן: יעקב סראלי)

2 מחשבות על “חדשות השבוע 14.4.13

  1. Leo Zippin הגיב:

    8. אומנם לא נכנסתי עמוק לתוך האנימה, אבל Tiger & Bunny היא בהחלט סדרה רבת פוטנציאל שמציגה סופר-הירוז וריאליטי בצורה מעניינת. יהיה נחמד לראות איך הסדרה תקפוץ לדף ואלו שינויים יעשו (בתקווה) אם בכלל.
    10. לא יודע אם מפתיע או לא. הסדרה היתה על סף ביטול עוד כשברובייקר, יוצר הדמות, כתב אותה, ואז במהלך מפתיע הסדרה הומשכה עם ג'ייסון לטור (ברובייקר כבר מצא סיפור סוף לדמות אותה יצר במארבל ויצא מהחברה בתנאים טובים). כנראה שהעזיבה של ברובייקר לא השאירה בסיס קוראים גדול מספיק ללטור,אבל בטח נראה את באקי בצורה כזו או אחרת עם צאת הסרט.
    13. גלקטוס! מגניב. אולי זה יהיה נקודת הגישה בין האירוע הנוכחי ל-Infinity?

    • jack348 הגיב:

      8. טייגר ובאני בהחלט נשמעת כמו סדרה שיכולה לדבר מאוד לציבור קוראי קומיקס גיבורי העל האמריקאי ואני מקווה להגיע אליה עם מרתון סדרות האנימה שהתחלתי לאחרונה.
      13. ויש אנשים שאומרים שזה הטיזר לחזרה של מיריקלמן אבל נראה לי שמעכשיו ועד ההכרזה של מארוול בנושא כל טיזר שיצא יהיו כאלה שיצעקו מיריקלמן ישר…

כתיבת תגובה