חדשות השבוע- 12.5.13

(עורך תורן: יעקב סראלי)

1. גראנט מוריסון וקווין סמית' (אבל בעיקר גראנט מוריסון) מסכמים את ההיסטוריה של באטמן בשלוש דקות וארבעים שניות. הקטע לקוח מפרק #27 של הפודקאסט של סמית' בשם "Fat man on Batman" בו סמית מדבר על האביר האפל עם אורחים אשר עיצבו את דמותו של באטמן לאורך השנים. צפייה חובה לכולם.

2. מהלך שיווקי נהדר של מארוול מבטיח לכל מי שיקנה את משחק המחשב החדש של דדפול יקבל גם  קופון של 5$ למימוש בחנות הקומיקס הקרובה לביתו. הקופון אמור להיות בתוקף עד ה 23 לספטמבר.

3. אחרי הרבה מאוד דיבורים על הדמות  הבאה אשר תיכנס לנובלות הגרפיות המקוריות (OGN) של די.סי ביקום ה Earth One להלן דף כפול מאת  יניק פאקט. על הכתיבה אמון גרנט מוריסון כאשר הכותב מבטיח להראות צדדים חדשים של הדמות האייקונית שלא נראו מעולם.

wwr1-600x464

4. תמונות ראשונות מאת ג'ו קואסדה (משמאל) ושרה פיצ'לי (מימין) אשר מראות את העיצוב החדש של דמותה של אנג'לה. כזכור,הדמות הייתה בלימבו משפטי לאורך שנים בין טוד מקפלרן (היוצר של ספון, הסדרה בה דמות של אנג'לה הופיעה) לבין ניל גיימן (כותב אורח באחת מחוברות הסדרה והיוצר של הדמות) ולאחרונה בית המשפט פסק לוטבתו של גיימן בדבר הזכויות שלו על דמות ועל כן אנחנו נראה אותה בקרוב ב "Age of Ultron" #10.

angela

5.  לא כל מי שמחופש לגיבור על הוא בהרכח אדם טוב, לאחר שבסוף אפריל השנה דווח על מעצרו של איש המחופש לספיידרמן לאחר שזה גנב 6000 דולר מעובד בחברת תיירות מקומית בהוליווד. הצרה הבאה מגיעה מהעיר יורק שבצפון אנגליה כאשר מוקדם יותר השבוע התקבלו דיווחים על אישה המחופשת לשי-האלק אשר תקפה ילדה בת 17 בכניסה לסניף מקדונלדס בעיר.
אם אתם מזהים את הגברת שבתמונה אזי משטרת יורק תוכל להעיזר בכן…
hulk1
6. השבוע חברת די.סי פירסמה את הקטלוג קריאת הקומיקס הכרונולי שלה לשנת 2013, אתם יכולים להשיג את החוברת בחינם בחנות הקומיקס שלכם. מה שהרגיש הרבה מאוד אנשים בקטלוג זה ,שוב, הוא החיסרון הבולט של דמויות נשיות של החברה. בעוד שדמויות של הפלאש וגרין ארו קיבלו שני דפים כל אחת, נשות די.סי קיבלו רק 2 דפים לעצמן…

wonder woman is not amused

7. הגיליון הדיגיטלי השני של "Private Eye" עלה לאוויר, הפרויקט הדיגיטלי של בריאן ק. ווהן ומרכוס מרטין על עולם דיסטופי בו הפרטיות מעל הכל ולכל אחד יש זהות סודית משלו. ניתן לרכוש את כל אחד מהגיליונות בשיטת ה "שלם כמה שתרצה" ולהנות מקומיקס מד"ב איכותי מאחד הצוותים הטובים ביותר כיום בתעשייה.

8. חדשות נפלאות לאוהבי יקום הסרטים של יקום מארוול כאשר רשת הטלוויזיה ABC אישרה שהיא הולכת להזמין עונה שלמה של סדרת ההטלוויזיה אשר מבוססת על אירגון S.H.I.E.L.D  ובכמה מסוכניו הפחות מוכרים כאשר הסוכן פיל קולסון הוא מנהל את הצוות המוכשר הזה אשר אמור לשמור על העולם שלנו מפני הסכנות שסוכניות אחרות לא יכולות להן. הצצה ראשונה לסדרה החדשה צפויה לעלות ביום שני בבוקר (שעון ישראל) עם הסיום העונה של "Once Upon a Time".

shieldimage

9. הכרזה נוספת בתחום הטלוויזיה תביא לנו ספיישל שני  ליקום של די.סי מבית  "רובוט צ'יקן" כאשר התאריך הסופי ליציאתו לא נקבע אך ההערכות הן שזה יקרה מתישהו בשנת 2014.

10. הצצה ראשונה לפרויקט הראשון של זיכיון של חברת מארוול אשר יעובד לסרט אנימציה באורך מלא על ידי אולפני דיסני. מדובר בחבורת ה Big Hero Six אשר מקורה ביפן. הגיבור הראשי של הסיפור הוא הירו המאדה אשר מוצא את עצמו במרכזה של קנוניה להשמדת העיר בה הוא חי, ניו פרנסוקיו, ועל כן הוא יוצר קשר עם קבוצה של לוחמי פשע חובבנים עלל מנת לעצור את האיום הממשי על העיר. הסרט צפוי לפתוח בארה"ב בשביעי לנובמבר 2014 כאשר כרגע אין פרטים לגבי ליהוק לקולות של הדמויות אך דיסני סיפקה הצצה ראשונה לעולם של ניו פרנסוקיו.

11. לאחר ההצלחה של "איירון מן 3" מגיעים הדיווחים על הפרויקט הבא של הבמאי שיין בלאק והוא גיבור הפאלפ "דוק סוואג'" כאשר בלאק כתב חלקים מהתסריט וצפוי לביים את הסרט.

12. שני תמונות חדשות מהסט של שני סרטים גדולים של מארוול שיוצאים שנה הבא. התמונה הראשונה מראה את צ'ארלס אקסוויר (ג'יימס מאקווי) של שנות ה70 מהסרט הבא בסדרת אקס-מן "Days Of Future Past" מאת בריאן סינגר. התמונה השנייה לקוחה מסדרט ההמשך ל "Amazing Spider Man" של מארק ווב ובו נראית לראשונה דמותו של אלקסיי סיסטויץ' (או הקרנף) בגילומו של פול ג'יאמטי.

xmen-mcavoy-70s-570x760

פול

13. לסיום כמה טריילרים מעניינים מהזמן האחרון:

" the World End" צפוי לסגור את "טירלוגיית הגלידה" של הבמאי אדגר רייט (שני הסרטים הראושונים "Shaun Of the Dead" ו "Hot Fuzz" זכו למעמד אדיר של קאלט ובצדק)
הפעם מדובר על קבוצה של חברים אשר יוצאים לסבב אגדי של פאבים ושתיית בירה אך הכל מתשבש כאשר באמצע חייזרים מאיימים להשתלט על העולם. הסרט צפוי לצאת בארה"ב ב19 ביולי השנה.

"Enders Game" הוא ההעיבוד הקולנועי לספר המד"ב זוכה הפרסים מאת הסופר השנוי במחלוקת אורסון סקוט קארד. אנדרו וויגן נבחר לייצג את כדור הארץ כנגד זן מרושע של חייזרים אשר מאיימים להשמיד את המין האנושי. הסרט צפוי לצאת בארה"ב בראשון לנובמבר השנה.

"Pacific Rim" הוא סרטו המצופה הבא של הבמאי גיירמו דל טורו, הסיפור של הסרט מתרכז ביחידה של מפעילי רובוטים אשר אחראיים על שמירת שלום העולם מפני חייזרים ענקיים אשר הגיעו מפורטל בין מימדי מעמקי האוקיינוס. הטריילר הבא קיבל את פניהם של משתתפי הפאנל של הסרט בקומיקון האחרון בסאן דייגו וניתן לראות בו כמה סצנות מרהיבות. הסרט צפוי לצאת בארה"ב ב12  ביולי השנה.

כתיבת תגובה